Menu

Oklejanie samochodów

18 września 2015 - Firma

Jeśli mamy flotę samochodów firmowych, nawet niewielką, to warto wykorzystać je do reklamy własnej firmy. Reklama na samochodach jest jedną z tańszych, ponieważ oklejanie samochodów wykonuje się tylko raz, a cała ekspozycja reklamy jest bezkosztowa.

Oklejanie samochodów reklamą zaczyna się od zaprojektowania grafiki, która powinna uwzględniać założenia systemu identyfikacji wizualnej danej firmy (https://www.nvvi.eu/reklama-wizualna-dla-malej-firmy/). Musi też brać pod uwagę kształt karoserii samochodu. Folia do oklejania samochodów także powinna spełniać wymagania. Do prostych, płaskich powierzchni będzie nadawać się folia monomerowa, do karoserii z wklęsłymi przetłoczeniami jedynie folia wylewana, która nie ma pamięci kształtu. Do oklejania szyb samochodowych, tam gdzie jest to możliwe, stosuje się folię perforowaną, aby umożliwić przedostawanie się światła do wnętrza pojazdu. Nie zawsze jest możliwe i zasadne oklejanie samochodów folią samoprzylepną. Wtedy można zastosować folie magnetyczną, którą równie szybko można założyć i zdjąć.

  Fotele do biura